|
Honda NC 750X da det i begynnelsen av august 2022 dukket opp en brukt 2021-modell NC 750X til rett pris var det bare å slå til. Les mer om min Honda NC 750X her! |
|
Yamaha SR 500 ble valget i jakten på en enkel prosjektsykkel – enkel å skru på og dessuten morsom å kjøre. Les mer om min Yamaha SR 500 her! |
|
BMW R 1100 RS satte dype spor da jeg kjørte den over Sellapasset høsten 1996 og jeg har allerede funnet ut hvorfor. Les mer om min BMW R 1100 RS her! |
|
Yamaha FZS 600 Fazer var mitt faste følge siden 2001 og har tatt meg til uttallige turer blant annet til Frankrike og Italia. Les mer om min Yamaha FZS 600 Fazer her! |
|
BMW R 850R er fortsatt en av mine favorittsykler. En gedigen men kompakt tursykkel med en design som virkelig står fram. Les mer om min BMW R 850R her! |
|
Moto Guzzi V65 SP var en sportsligere tursykkel enn CX 500 men kvaliteten imponerte ikke og det hjalp lite med sjarme og karakter. Les mer om min Moto Guzzi V65 SP her! |
|
Honda CX 500 Custom var en mye bedre tursykkel en CBX 550 og den tosylindrede V-motoren imponerte. Les mer om min Honda CX 500 Custom her! |
|
Honda CBX 550F var en spennende nykommer med en fantastisk motor. Noen god tursykkel var den derimot ikke. Les mer om min Honda CBX 550F her! |
|
Suzuki GS 400. Den tosylindrede Suzukien var et trofast reise i flere år og lot seg ikke knekke av tøffe alpepass. Les mer om min Suzuki GS 400 her! |
|
Honda CB 350 Four. Den lille fireren var rådyr sammenlignet med konkurrentene. En liten og nydelig maskin. Les mer om min Honda CB 350 Four her! |
|
Suzuki GT 380. Min første store motorsykkel kjøpte jeg påsken det året jeg fyllte 18. Les mer om min Suzuki GT 380 her! |
|
Tempo Fighter. Dette var min første motorsykkel og selv en enkel 100- kubikker kunne vekke reiselysten. Les mer om min Tempo Fighter her! |